Tuurstreepje 2v5 - Zwanger worden forum

Yoni (Gast) - schreef op 17-05 om 11:11
Dag allemaal


Ik ben zelf een grote 5 maand geleden bevallen en sindsdien neem ik geen pil meer. Wij vrijen wel met condoom. Maar dat condoom is 1 keer gescheurd geweest, op dag 14. (wellicht rond mijn eisprong dus)
Ik ben helemaal in de war, vandaag zou lijn nod zijnals ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Ik heb vanmorgen getest met kruidvat 2v5 en zag na 2 minuten een heel licht tuurstreepje, amper te zien op de foto. Iemand hier ervaring mee?
10 antwoorden en 17085907x bekeken
Yoni (Gast) - schreef op 17-05 om 11:12
Peetje1983 - schreef op 17-05 om 11:26
Yoni kun je een foto maken met meer licht, bijvoorbeeld bij het raam of iets , ik denk dat ik zo wel een streepje zie staan!
Yoni (Gast) - schreef op 17-05 om 11:27
Ik heb de test ondertussen weggegooid en zal morgen een nieuwe doen. We zijn niet aan het proberen voor een 3de kindje, maar is het zo, dan is het zo. Wil gewoon graag snel duidelijkheid.. 
Yoni (Gast) - schreef op 17-05 om 12:05
een foto met wat meer licht genomen. Afgelezen binnen de 5 minuten.. Iemand?? 
Emmy - schreef op 17-05 om 13:45
ik zie wel iets...ik zou over 2dg nog een keer testen.
J - schreef op 17-05 om 14:24
Ik zie toch ook wel een heel licht streepje denk ik. Spannend!
GEMMA - schreef op 18-05 om 06:44
Ik zeg maak je klaar voor binnen 9 maanden weer een kindje te verwelkomen. 
Anoniem (Gast) - schreef op 18-05 om 08:05
Ik zeg ook zwanger. Op alle twee de testen zie ik een streep
Yoni (Gast) - schreef op 18-05 om 10:58
Vanmorgen inderdaad een duidelijker streepje en de clearblue digital gaf 1-2 weken aan.
Het kan dus echt in 1 keer. Ongepland, maar daarom niet minder welkom. 
J - schreef op 18-05 om 11:12
 Proficiat! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!