Hey meis, ben jij dezelfde als van nod groepje mei? Daar is precies iemand met dezelfde naam, alleen die heeft het nu over een zware bloeding.
Ik hoop niet dat jullie 1 en dezelfde persoon zijn... zowel, wil ik je veel sterkte wensen
Ach wat erg! Verschrikkelijk.
Nee, ik ben dat niet. Net weer positief getest en zit nu zo'n twee dagen voor NOD. Hopelijk blijft het goed gaan. Kan me voorstellen hoeveel verdriet het meebrengt als het mis gaat.
Mijn verloofde wist het direct! Ik kan het zo moeilijk stil houden haha. Was veel te verbaasd en blij dat ik zo vroeg positief testte. Ik zit nu 1 a 2 dagen voor NOD en mijn Clearbluetest is echt mega positief. Misschien maak ik gewoon veel HCG aan??
Merk wel dat ik ontzettend veel moeite heb met het idee dat het mis kan gaan. Durf er nog niet echt van te genieten merk ik...
Aah ja dat snap ik. Die angst had ik ook ontzettend! Zelfs na de 12 weken. Ik heb toen maar een doppler gekocht zodat we het hartje konden luisteren. Nu ben ik 24 weken en voel hem elke dag wel een paar uur. Dus nu meer gerustgesteld haha
@mamavan2meiden wij zijn inderdaad verschillende personen.. ik hoop dat het bij jou allemaal goed blijft gaan Olivia! Gefeliciteerd met je zwangerschap