Action normale test, indroog of positief? - Zwanger worden forum

Isabel (Gast) - schreef op 16-06 om 19:35
Poeh wat denken jullie?? 
4 antwoorden en 16649011x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 16-06 om 20:25
Ik doe niet aan indrooglijntjes of vals positief bij deze testen. 

Waar in je cyclus zit je
Isabel (Gast) - schreef op 16-06 om 20:33
3 dagen overtijd!!!
Veraaa - schreef op 16-06 om 21:14
Voor 3 dagen over tijd is het wel heeeeel licht. Nou maakt iedereen anders HCG aan. Ik heb ze ook wel gebruikt en overtijd was het veel duidelijker dan dit. 
Er zit denk ik niks anders op dan overmorgen nog eens testen en kijken of het oploopt. En in de tussentijd...veel duimen draaien!!!
Mijn ervaring is...dat dit lang duurt om te wachten. Maar mijn ervaring is dat de eerste dagen en weken sowieso lang duren. En dat je echt je geduld beter op de proef kunt stellen, dan nu dagelijks te gaan testen. Maar hey....dat is hoe ik er zelf inmiddels, met wat ervaring, in sta.

Ik wens je vooral veel geluk en hopelijk lopen je testen mooi op. Toitoi
Isabel (Gast) - schreef op 17-06 om 09:03
Heb een nieuwe gedaan en die duidelijk positief! Bedankt voor de reacties meiden 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!