Hcg - Zwanger worden forum

Lies (Gast) - schreef op 25-06 om 17:37
Hoi iedereen.. 
24 mei 1ste dag laatste MS,      gisteren zou ik mijn MS moeten gehad hebben, echter had ik 4 dagen ervoor een knal positieve test en nu ook MS gelukkig uitgebleven.
Nu heb ik een bloedafname laten doen en is mijn hcg "maar" 180. Maak me zorgen of dit wel hoog genoeg is?
2 antwoorden en 16532991x bekeken
An2020 - schreef op 25-06 om 19:35
No worries, klinkt goed! Checken ze het nogmaals om oploop te bekijken? Gefeliciteerd met je zwangerschap 
Lies (Gast) - schreef op 25-06 om 20:35
Hey, ja hoor, werd vandaag opnieuw getest. Mijn fantastische dokter heeft mij nu net op de hoogte gehouden dat het mooi gestegen is naar 665 in 3 dagen tijd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!