Hallo allemaal,
Nooit gedacht zelf hier iets te plaatsen. Anyway, vanmiddag deze sensitest gedaan, zie resultaat: is dit voorzichtig positief?
Nu maar afwachten komende dagen, kan nog van alles gebeuren.
Foto komt in volgende post
Liefs.
De testen lopen een mini beetje op. Ik bloed nog niet. Wel buikpijn, maar dat kan vanalles zijn. En dit had ik vorige zwangerschap (uitgelopen op ma na 10 weken) ook
We wachten af.
Vandaag is 3/4 dagen na mijn NOD
Ziet er wel goed uit maar vind hem toch wel nog licht voor 3-4 dagen na nod maar het kan zijn dat u lichaam trager HCG aanmaakt. Voorzichtig proficiat .