Wie wilt even meekijken - Zwanger worden forum

Anne (Gast) - schreef op 21-09 om 13:29
Hoi dit zijn testjes van eergister gister en vanmorgen. Zien jullie bij de laatste ook iets verschijnen? Of verbeeld ik het? 
Bedankt voor de reacties alvast
6 antwoorden en 15325315x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 21-09 om 16:38
Jaa hoor ik zie een streepje bij de laatste!
Flo - schreef op 21-09 om 17:35
Hier ook , waar zit je ergens in je cyclus 
Spannend
Anne (Gast) - schreef op 21-09 om 17:39
Bedankt voor jullie reacties! Ik zit nog 6 dagen voor nod. I know veeeeel te vroeg 
Kiki (Gast) - schreef op 21-09 om 21:08
Ja op die laatste zie ik wat. In testte ook 9dpo met een streepje heel erg in de verte. Dus moet kunnen. 
Orchidea - schreef op 22-09 om 08:13
Ik zie hem op de laatste onderste test ook
Anne (Gast) - schreef op 22-09 om 12:31
Vandaag weer getest en nu geen streepje.. misschien iets mis gegaan met de innesteling?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!