Kruitvat 2v5 ervaringen voor nod - Zwanger worden forum

Nijntje - schreef op 19-11 om 21:57
@cat89 laten we het indd weer gezellig houden einde discussie?
307 antwoorden en 14748083x bekeken
Most15 - schreef op 19-11 om 22:11
Laten we gewoon hier niet meer op reageren, überhaupt niet meer op J.
Dit is een heel zieke vrouw, ik hoop enorm dat ze hulp heeft. 
Ik ga haar negeren hier. 
Nijntje - schreef op 19-11 om 22:12
@zusss ik zal het proberen…
Cat89 - schreef op 19-11 om 22:13
Doen we! Top idee
Nijntje - schreef op 19-11 om 22:15
Kunnen we dan dit topic nu sluiten? Hoef ik daar ook niet meer op te letten

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11