Licht streepje zwangerschapstest - Zwanger worden forum

babycat - schreef op 30-11 om 21:29
Ik heb vanochtend een clearblue zwangerschapstest gedaan en toen kreeg ik dit hele lichte streepje.. ben ik nou zwanger of niet? Heb ook al een paar dagen last van pijnlijke borsten en buikkrampen.
1 antwoord en 14452104x bekeken
Lin - schreef op 01-12 om 13:44
Als het de test is op de foto op jou pagina dan lijkt die zo positief! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!