Iets of niets ? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 03-01 om 19:27
3 antwoorden en 14000099x bekeken
Hanne (Gast) - schreef op 04-01 om 07:45
Sorry meid, ik zie niets :-( Morgen nog eens testen? 
Nijntje - schreef op 04-01 om 09:00
Ik zie ook niks zelfs geen voorgedrukte streepje sorry meid!
wooly - schreef op 05-01 om 18:52
Ik zie helaas ook geen 2e streepje.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!