Indrooglijn? - Zwanger worden forum

Mereldp - schreef op 12-01 om 16:00
Dag iedereen.

Ik heb een paar dagen geleden een test gedaan die was negatief.
M'n regels blijven weg dus besloot ik gisteren nog een test te doen. Ik dacht dat ik iets zag maar was niet zeker.
Is dit een indrooglijn of zou het toch? 
Ik zag een lichte streep en na de afleestijd werd hij wel wat donkerder
2 antwoorden en 13880578x bekeken
Mereldp - schreef op 12-01 om 16:03
Nijntje - schreef op 12-01 om 16:41
Verscheen het lijntje binnen afleestijd? Anders zal het indd een indroger zijn. Wanneer is je nod?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!