Ovulatie - Zwanger worden forum

bentex - schreef op 20-01 om 14:51
Hoihoi, 
We zijn al een paar maanden bezig met klussen. Nu maar aan de ovulatie testen begonnen. Ze zijn een beetje wazig en worden niet helemaal dik. 
Nu heb ik dit streepje.. kan iemand mij er meer over vertellen?
1 antwoord en 13800681x bekeken
Nijntje - schreef op 20-01 om 15:54
Ze moeten echt even donker zijn dus je bent er bijna!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!