Streepje te zien of indroogstreep - Zwanger worden forum

Mariie1605 - schreef op 17-02 om 15:17
Vanmorgen een test uitgevoerd, ik zit nu 4 dagen voor NOD op 10 DPO. 
Had vanmorgen een early zwangerschapstest van de action gedaan en zag een licht streepje, maar dacht dat het weerspiegeling was. Dus daarom heb ik deze uit elkaar gehaald. 

Zien jullie ook een streep, is wel erg licht. 

6 antwoorden en 13463762x bekeken
Mommy - schreef op 17-02 om 16:01
Ik zie m ook, voorzichtig gefeliciteerd.
Als je die binnen de tijd gelezen hebt dan ben je gewoon zwanger. Ik zie hem duidelijk.
bloempje1991* - schreef op 17-02 om 16:40
Ik zie hem!!!! 
Mariie1605 - schreef op 17-02 om 16:49
Binnen de tijd zag iets staan maar dacht dat het de reflectie van het licht was. Dus na aantal uren zag ik het nog dan toch maar de test even open gedaan om dit beter te bekijken. Dus hoop dat het effectief wel een echte streep is ????
Mommy - schreef op 17-02 om 18:30
Klopt als je wat langer wacht zie je het duidelijker. Maar als je binnen de tijd al iets zag is t goed. 
Probeer morgen of overmorgen weer eens te testen.
Kiki (Gast) - schreef op 18-02 om 04:43
Ja ik zie hem ook, elke dag ff testen en kijken op het oploopt! Hopen op een plakkertje! 
Nijntje - schreef op 18-02 om 17:10
Voorzichtig gefeliciteerd je kan het beste om de dag testen want hcg verdubbeld maar om de dag 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!