Te glimmend of toch licht positief? - Zwanger worden forum

girl35 - schreef op 13-07 om 18:27
4 antwoorden en 11844344x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 13-07 om 18:29
Blijf het zeggen zo’n tuurstreepje heb ik vaker gehad bij geen zwangerschap. Zit niks anders op dan afwachten je bent ook nog wel erg vroeg 
Elsje (Gast) - schreef op 18-07 om 03:31
Ik zie wel een licht streepje? Hoe is het nu met je zwangerschap test? Donkerder geworden?
Liefs Elsje.
Anoniem (Gast) - schreef op 19-07 om 06:33
Waren jullie al lang bezig? Ik hoop dat het icsi traject jullie het setje geeft wat jullie nodig hebben. Waren jou of zijn uitslagen slecht als ik vragen mag?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!