Positief? - Zwanger worden forum

Evie (Gast) - schreef op 06-09 om 17:49
Leuk om dit met jullie nu alsnog te delen: 

We waren er deze maand helemaal niet mee bezig om zwanger te raken. Vandaag mijn nod en deze testen! 

Dus dat ziet er een heel stuk beter uit dan vorige maand. Nu blijven hopen op een goeie afloop!

Groetjes, Evie

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2