2 dagen voor nod - Zwanger worden forum

Lilly (Gast) - schreef op 01-09 om 14:10
Zit nu 2 dagen voor nod. Beschouw hem nog negatief. Heb wel het idee dat ik iets heel lichts zie opkomen. Wat denken jullie?
2 antwoorden en 11291570x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 02-09 om 05:52
Deze is helaas negatief.
Met deze testen ben ik een indrooglijn gewend. Twee dagen voor NOD moet je al wel een duidelijk roze streepje zien, aangezien deze testen gevoelig zijn.
Hoe zeker ben je van je eisprong?
Succes!
Anni2020 - schreef op 02-09 om 10:57
Zou zondag nog eens testen, mijn vorige zwangerschap begon ook zo, heb nog nooit indroog gehad bij deze testen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!