Zien jullie het ook - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 12-09 om 12:37
Hey hey, zien jullie het ook of verbeeld ik het me?
7 antwoorden en 11145396x bekeken
Evie (Gast) - schreef op 12-09 om 15:00
Hee Anoniem, 
In de verste verte lijk ik wat te zien, echter twijfel ik zelf ook als ik deze foto zie. Nu is het op de foto sowieso al wat onduidelijker..
Hoeveel dpo ben je? En met welk soort test heb je getest? 
Groetjes, Evie
An2020 - schreef op 13-09 om 12:57
Licht positief!
Minime2 - schreef op 13-09 om 14:35
Licht maar als het voor nod is kan het prima! Spannend
Anoniem (Gast) - schreef op 14-09 om 10:19
Bovenste is van gisteren en onderste van net...b
Ilona (Gast) - schreef op 14-09 om 13:22
Action zie ik! Zelf ook een verwarrende uitslag.
Orchidea - schreef op 15-09 om 06:40
Ik kijk zeker wat te zien. Hoe is het nu?
Anoniem (Gast) - schreef op 15-09 om 07:35
Hey hey!... Ik ga vanmiddag weer testen...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!