Muhamet - Zwanger worden forum

muhamet - schreef op 12-12 om 22:22
Hallo
Ik en vrouwen zijn al tijdtje proberen voor babjes te krijgen wij hebben zwangerschap test van action en apotheek clearblue digitaal probeert stuk of 20 ongeveer liggen thuis vaandag wij hebben weer probeert zwangerschaaptest geprobeerd eerste strepje is licht  tweede is voll strepje kan iemand iets ons zeggen of is negativ of positief deze test 
2 antwoorden en 10099500x bekeken
Roos (Gast) - schreef op 16-12 om 21:08
Positief!
Anna2022 - schreef op 16-12 om 21:25
Gefeliciteerd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!