Hallo,
Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan, maar ik ben er niet zo zeker van of hij goed geslaagd is.
Het is een papieren strip en aan de bovenkant een roze band, een stukje wit, dan weer een roze band. na een aantal minuten kwam er 1 streepje.
Ik ben onzeker door dat stukje wit tussen t roze. Normaal gesproken heeft de roze band geen onderbreking.
Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat dit betekent?
Ik zit heel erg in spanning! Ik ben op dit moment in cambodja en ze hebben hier geen digitale testen.
Alvast bedankt!
Lieseloor