7 ovulatietesten over, iemand belang bij? - Zwanger worden forum

Mommy - schreef op 20-01 om 19:32
Hallo dames!

Ik heb nog 7 ovulatietesten (dipsticks) liggen waar ik niks mee doe en wil deze graag weg geven. Ze hebben mij enorm goed geholpen want ben nu ruim 18 weken zwanger en dat gun ik iedereen!


Graag een reactie hieronder achter laten, bij meerdere belangstelling loot ik op nummer (via randomreader) dus ook graag even een nummer bij de reactie plaatsen

Groetjes! 
2 antwoorden en 46456093x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 29-01 om 17:29
Hoi Mommy,

Ik zou graag de testen van je willen. Ik ben inmiddels in ronde 5 en ik ben nu wel heel benieuwd of ik mijn ei wel op het juiste moment inschat. 

Groetjes We.
hartje - schreef op 29-01 om 17:54
2

Ha Mommy als je ze nog hebt zou ik zo ook graag willen hebben..

Liefs hartje

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!