Ik heb net 2 dagen voor mijn nod een zwangerschapstest gedaan en er verscheen een donkere controlestreep en een hele lichte zwanger streep. Wat denken jullie?
Een streep is een streep dus: Zwanger... Proficiat!
Hy is zo licht omdat je 2 dagen voor NOD test, test over 2 dagen opnieuw dan zul je zien dat ie donkerder is
Voor my is dit een ZWANGER
Myn test was 2 dagen voor nod ietsjes donkerder dan de jouwe. Misschien een Kruitvat 2v5 test kopen. Die zijn iets duidelijker!