positief of niet - Zwanger worden forum

sharon34 - schreef op 29-05 om 17:11
13 antwoorden en 45805360x bekeken
sharon34 - schreef op 29-05 om 17:22
nog 1
sharon34 - schreef op 29-05 om 17:41
jammer dat niemmand reageerd
angel (Gast) - schreef op 29-05 om 18:13
Sorry maar ik zie geen 2e streep
jmj1985 - schreef op 29-05 om 19:51
Hoi Sharon 34,
Ik zie op de foto als ik hem groter maak een heel licht streepje hoor.
Spannend.......
Liefs
suus - schreef op 29-05 om 19:53
Jep ik zie ook een licht streepje, had ik van de week ook. Test over 2 dagen nog eens dan is hij vast duidelijker succes!!
Dame - schreef op 29-05 om 21:05
Ik zie ook een licht streepje...
sharon34 (Gast) - schreef op 30-05 om 06:36
Ja ik dacht dus ook een streep te zien vandaar dat ik de test hier plaatste. Eigenlijk is een zwangerschap onmogelijk ik heb bijna 2 jaar aan pprikpil gezeten gestopt 2 mnd terug. Mijn man gesteriliseerd eind feb.
Anoniem (Gast) - schreef op 30-05 om 07:01
Ik zie ook een heel licht streepje.
Kwam het streepje binnen de aangegeven tijd? Want anders zou het ook een indroog lijntje kunnen wezen.

kim - schreef op 30-05 om 07:27
Ook ik zie licht streepje maar dan ook Echt heel licht. Had hem zelf ook wel licht dus het kan wel zal vandaag of morgeb weer testen
Muus86 - schreef op 30-05 om 08:10
Ik zeg positief. Ik zou herl blij zijn met zo'n test. Hou je ons op de hoogte?
sharon34 (Gast) - schreef op 30-05 om 08:27
Ja kwam direct t streepje
Dame - schreef op 30-05 om 08:50
En ga je nog even opnieuw testen? Ben benieuwd. Ik denk dat het positief is
jip26 - schreef op 30-05 om 08:55
Die test is toch echt positief hoor..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!