Overtijd maar nega test - Zwanger worden forum

B (Gast) - schreef op 12-08 om 12:29
Hallo allemaal!

Een vraagje..
Sinds anderhalve maand ben ik gestopt met de pil.
Geklust tijdens ovulatie, daarna de gebruikelijke klachten: gevoelige borsten en beetje zeurende buik.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Ook als ik niet aan de pil was (soms ff pauze maar wel veilig seks). 
Nou was vier dagen geleden de dag dat mijn menstruatie had moeten beginnen maar nog steeds niks gezien! En bij mij kan je er niet omheen..
Gevoelige borsten zijn wel iets afgenomen, test van gisteren was negatief maar nog steeds geen bloeding!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast hartstikke bedankt
2 antwoorden en 45313118x bekeken
Mjp (Gast) - schreef op 24-08 om 12:41
Nog heel even geduld hebben. Het kan zijnn dat je zwanger bent maar dan moet je over een paar dagen weer testen.

Het kan ook zijn dat je 'gewoon' overtijd bent. Je lichaam moet weer op gang komen na pilgebruik en het kan daardoor wat onregelmatig zijn, ook al ben je normaal wel refelmatig.

Sterkte met wachten.
Mjp (Gast) - schreef op 31-08 om 02:20
Hoi
Hoe is het nu?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!