Na eisprong rare symptomen. Wie ook? - Zwanger worden forum

Katje (Gast) - schreef op 11-10 om 22:21
Ik heb echt bijna precies t zelfde, ben de dag na mijn eisprong grieperig geweest en werd superverkouden. En ik nies enorm veel. alleen zit ik nog maar op 4 dpo dus ik zou t ook niet weten  
4 antwoorden en 44738744x bekeken
Katje (Gast) - schreef op 11-10 om 22:24
Ooja dat soort van griepje duurde 3 da gen en ben 5 dpo x
Merel - schreef op 12-10 om 04:24
Madi, veel herken ik er ook wel van en toen was ik zwanger! Wil je geen valse hoop geven hoor!! Vrouwen lichaam kan zoveel dubbele signalen afgeven.. maar waarom is hij niet in jou gekomen en hadden jullie alleen die dag sex? Dan lijken de kansen wel klein! Voor mij was trouwens een heel goede aanwijzing dat ik een paar dagen voor nod opeens een dikke klodder slijm in mijn slip had en die duizelingen!
Anoniem (Gast) - schreef op 01-12 om 10:15
En?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!