ovulatietesten - Zwanger worden forum

wiemel (Gast) - schreef op 30-01 om 15:29
Hier ook zeer vreemd....volgens de ovu testen van.sensitest waarschijnlijk 21 jan ovulatie. Gehad..
Maar sinds afgelopen woensdag geven die continu 2 supersdonkere strepen aan....zijn nog nooit zo donker geweest....sensitest was op dus ff snel naar de action...die geeft wel een tweede streep maar helemaal niet zo duidelijk... Waarschijnlijk 4 februari nog. Hier ook zeer vreemd....volgens de ovu testen van.sensitest waarschijnlijk 21 jan ovulatie. Gehad..
Maar sinds afgelopen woensdag geven die continu 2 supersdonkere strepen aan....zijn nog nooit zo donker geweest....sensitest was op dus ff snel naar de action...die geeft wel een tweede streep maar helemaal niet zo duidelijk... Waarschijnlijk 4 februari nod...maar snap r nu ook niets meer van...zw test was neg. Vanmorgen....
Alvast bedankt!!! ..maar snap r nu ook niets meer van...
2 antwoorden en 43792439x bekeken
gossip girl - schreef op 13-03 om 21:48
ik heb gelezen van sensitest . Mocht je positieve teste hebben bij het naderen van je nod en het blijft 5 dagen aanhouden dat je een zwangerschapstest moest doen . Op die test ook kan aantonen
wiemel - schreef op 30-01 om 15:33
Sorry voor de dubbele tekst zag het pas toen het te last was

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!