zwanger of niet - Zwanger worden forum

olex1 - schreef op 12-02 om 18:16
hallo

ik heb een vraagje.
ik heb een zwangerschapstest gedaan giser avond
en er is een vaag roos streepje te zien
ben ik zwanger of niet?

gr paulien

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!