Persona - ervaringen - Zwanger worden forum

MissMyrna - schreef op 28-03 om 16:30
Ik zit eraan te denken om een Persona ovulatie computer aan te schaffen.
wie heeft hier ervaring mee?
5 antwoorden en 43362301x bekeken
MissMyrna - schreef op 28-03 om 20:00
Bij drogist.nl zijn ze wel leverbaar. Zijn er nog andere digitale cyclusmeters te koop?
kruimel - schreef op 29-03 om 14:44
Het lijkt me hoe dan ook zonde van het geld.. Als je alles al geprobeerd hebt zonder resultaat, zou ik zeggen ja maar wat is er mis met eerst met normale ovu sticks te proberen? Of teperaturen?
MissMyrna - schreef op 29-03 om 15:57
Hm dat is waar. Nou ik wilde het doen omdat die computer je cyclus van dag tot dag bijhoudt. Ook laat hij met een tekentje zien wanneer je eisprong is. Je hoeft dus geen streepjes te interpreteren en te twijfelen of je nog wel of niet en eisprong gehad hebt... Dat leek me fijn...
Maar ik zal heer eerst eens meer gewone proberen want die heb ik nog liggen. Zoiezo weet ik nog niet hoelang mijn cyclus duurt... ik zit nu op dag 28 (als ik het goed heb of 29...) Ik heb nog niks gevoeld wat leek op krampen of iets wat leek op zwangerschapssymptomen...
Esra♡♥ - schreef op 29-03 om 16:35
Als je op marktplaats.nl.  intoetst. Ovulatiecomputer.. daar staan dr twee.. 1tje voor 7,50 en eentje voor 20 .
Best te doen toch??? Xx

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!