Vraagje voor een vriendin - Zwanger worden forum

Betty - schreef op 16-05 om 17:04
Lijkt mij aan de concentratie in de urine te liggen. Oftewel meer of minder gedronken. Of het gebruik van verschillende testen, de een meet meer hcg dan de andere test. 
Groetjes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!