wel of niet zwanger - Zwanger worden forum

liss - schreef op 10-06 om 09:17
Hallo,

Ik heb een vraag, ik ben al een paar dagen (5/6) over tijd, nu heb ik zostraks een test gedaan van testjezelf.nu. deze test geeft 2 streepjes aan ( 1 duidelijke bij negatief en 1 lichtere streep bij positief. Nu weet ik niet wat dit betekend.  Kan ik nu wel of niet zwanger zijn?  In de bij sluiter stond als je niet zwanger bent er duidelijk maar 1 streep te voorschijnt komt..
5 antwoorden en 42775097x bekeken
liss - schreef op 10-06 om 09:28
Chantal88 - schreef op 10-06 om 15:22
Volgens mij ben je zwanger, hoor!
* - schreef op 10-06 om 15:25
ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR gefeliciteeerd
liss - schreef op 10-06 om 16:22
Ik heb nog een test gedaan en die geeft een Nog duidelijker streep aan! Zo leuk! En ontzettend spannend en nieuw.. 

Dank jullie wel!
:-) - schreef op 10-06 om 16:30
Gefeliciteerd!! Duidelijk zwanger hoor!!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!