te vroeg getest? - Zwanger worden forum

wendy1992 - schreef op 15-06 om 10:48
Hoi dames,

Even een vraagje. Woensdag is mijn NOD. Maar  een hoop zwangerschaps symptomen. Zo ongeduldig als dat ik ben heb ik vanmorgen al een test gedaan van testjezelf. Deze was eerst ligt positief, maar na 5 minuten verdween die treep en 2 minuten later was deze negatief. Hoe kan dit? Ik heb daarna een extra gevoelige test gedaan en deze was negatief. Zal ik te vroeg getest hebben?
1 antwoord en 42738564x bekeken
Nannie ❤ - schreef op 16-06 om 13:32
Hoihoi,

Wat vreemd dat zo`n streepje weer verdwijnt! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik jouw was zou ik even afwachten tot vrijdag en dan opnieuw een test doen als je niet ongi bent geworden.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!