weet je wat de pest is het vervelende eraan is
dat je niet altijd symptomen hoeft te voelen om zwanger te zijn.
bij mijn eerste geen symptomen bij mijn tweede wel
heel sterk.
en bij mijn derde zwangerschap nu
totaal in het begin niet eens zwanger gevoeld.
wist niet dat dat ook kon omdat ik bij mijn tweede
al heel sterk opmerkten voor ik over tijd was.
maar ik denk dus omdat het zo kan verschillen dat je minder allert moet zijn op allerlei tekenen
maar wachten tot je echt dagen over tijd bent
maar goed kan me voorstellen dat je automatisch let op eventuele symptomen .
alleen kan het dus andedsom ook zo zijn.
de ronde dat ik dacht juist niet zwanger te zijn
juist die ronde was ik zwanger.
Heel veel succes
en hoop dat je snel zwanger zult zijn.
groetjes madelene