Zwangerschapstest Action - Zwanger worden forum

SaraVB - schreef op 17-08 om 12:17
Hey,

Deze morgen een zwangerschapstest gedaan (van action)
Deze was positief, er kwam dus een streepje op

Maar twijfel een beetje...
Wie heeft er nog ervaringen mee, met deze zwangerschapstesten?

Alvast bedankt!
Sara
4 antwoorden en 42234865x bekeken
Nannie ❤ - schreef op 17-08 om 13:59
Gefeliciteerd!! Deze testen zijn gewoon betrouwbaar!
SaraVB - schreef op 18-08 om 17:43
Dank je! 
Bloedtest bij huisarts was positief 
We zijn zwanger.
Nannie ❤ - schreef op 18-08 om 18:08
Gefeliciteerd!!
SaraVB - schreef op 18-08 om 18:13
Dank je wel! Kan het eigenlijk nog niet zo goed geloven...
Hihi

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!