Depressie

Hallo,
Ik heb een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan via een ivm behandeling en ben momenteel 8 weken zwanger. Ik heb hiervoor verscheide hormonen moeten innemen en ben begonnen met estrogel nadien utrogestan en dan duphaston. Toen ik een week bezig was met de duphaston begon ik mij depressief te voelen ze hebben dan de duphaston vervangen door inprosub. Nu ben ik aan het afbouwen met de hormonen en binnen 2 dagen ben ik er volledig vanaf. Komen die depressieve klachten van de hormonen die ik neem en gaan die klachten weer verdwijnen als ik hiermee gestopt ben?


Gesteld door tessa1993 op donderdag 20 januari 2022
179 x bekeken

 


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan