Anticonceptie

MHallo Allemaal,
Ik weet niet of ik deze vraag op het goede forum vraag maar anders hoor ik dit graag!
Ik ben 6 maart dit jaar bevallen van een dochtertje.
Voordat ik zwanger raakte slikte ik zo ongeveer 8 jaar de pil wat altijd goed bevallen is. 6 weken na de bevalling ongeveer ben ik weer begonnen met dezelfde pil maar het lijkt of ik hier ineens niet zo goed meer tegen kan. 
Ik merk zelf dat ik sinds ik weer anticonceptie gebruik soms opgefokt ben. Vaak last van hoofdpijn hebt en vaak een kort lontje hebt.
Herkennen jullie je hierin? Of zou dit nog met ontzwangeren te maken hebben?? 
Iemand die kan helpen? Misschien overstappen op andere anticonceptie ?

Ik hoor het graag
Liefs 


Gesteld door Kiki op zondag 28 mei 2017
584 x bekeken

 


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan