Meta Meta Meta

Hai ik ben Meta,

Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Dit keer is het extra spannend omdat ik sinds anderhalf jaar weet dat ik MS heb helaas. Gelukkig heb ik buiten de vermoeidheid niet erg veel lichamelijke klachten.

Geheimpje

Geheimpje is geboren op Monday 26 November 2012 en is een een jongen of een meisje.
Meta schrijft het volgende over Geheimpje: 'We weten sinds deze week dat het goed gaat, omdat we bij de 8 weken echo al een hartje zagen kloppen. '

Over Geheimpje

 

Laat een berichtje achter voor Meta

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: