wat komt op jullie meer trendy over Luna of jasmijn ? - Zwangerschapsforum

madelene - schreef op 16-02 om 13:00
Hoi lieve meiden van brabbels 
Mijn man wilde nog even weten polsen
Wat meer trendy over komt de naam Luna of jasmijn ?
Ik zei ik zal het hier vragen
dus graag jullie mening.
11 antwoorden en 40608471x bekeken
madelene - schreef op 16-02 om 13:02
Of ook wel welke moderner ?
jessie95 - schreef op 16-02 om 13:07
Vind jasmijn tijdloos kan nu maar ook over 40 jaar nog
jessie95 - schreef op 16-02 om 13:08
En vind jasmijn gewoon een supernnaam haha
K00 - schreef op 16-02 om 13:12
Luna is echt een naam van nu, hip.
Ik hou meer van Jasmijn. Tijdloos inderdaad en mooi
Anoniem (Gast) - schreef op 16-02 om 13:28
Vind Jasmijn ook een supernaam! Meer tijdloos...
zomaar (Gast) - schreef op 16-02 om 13:54
Ik vind het allebei leuke vlotte namen, maar Jasmijn is inderdaad tijdlozer.
Irma 1987 - schreef op 16-02 om 15:31
Luna
Julie* (Gast) - schreef op 16-02 om 16:50
Luna vind ik persoonlijk minder. 
Maak er Lune van  
En Jasmijn, altijd mooi!
madelene - schreef op 16-02 om 17:42
Bedankt dames voor jullie duidelijke uitleg
Julie lune is op zich wel aardig
Alleen vind ik het persoonlijk wat minder lief klinken dan eindigend op een a
Maar wel bedankt voor het idee
Ik zal het mijn man zo dadelijk laten zien
Wat jullie er over vinden .
super meiden voor jullie meningen.
lieve - schreef op 16-02 om 17:56
Luna is momenteel hip en trendy.. Een erg populaire naam.. Maar mijn duidelijke voorkeur gaat naar Jasmijn ( deze stond bij ons op het lijstje als 2e naam )
Vind Jasmijn een mooie lieve tijdloze naam... Succes met het grote overleg
Jasmijn (Gast) - schreef op 16-02 om 21:34
Hihi leuk Madelene!

Ik heet zelf Jasmijn 28 en mijn hondje heet luna.
Ik heb 1 dochtertje 6 Maddy (lijkt op Madelene) en een zoontje 4 Sam.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!