Lucie, Fiene of Lise - Zwangerschapsforum

Poll: Lucie, Fiene of Lise


Lucie
Fiene
Lise


Suus (Gast) - schreef op 24-07 om 07:34
We komen er niet uit, we krijgen in september een meisje en twijfelen heel erg over de naam. We willen graag iets liefs, maar ook iets stoers. Kunnen jullie ons helpen?
5 antwoorden en 39071758x bekeken
madelene - schreef op 24-07 om 09:47
Eerlijk gezegd vind ik de namen uit jou rijtje niet stoer
Als je daar voor gaat .
Maar stoere meisjes namen vind ik kris of kristie 
Fabiene . Carly  Tirza sanne Kim.
zomaar (Gast) - schreef op 24-07 om 10:16
Ik vind het ook meer lieflijke dan stoere namen. Lucy (dus met y) vind ik dan nog het leukste.
zomaar (Gast) - schreef op 24-07 om 14:28
Wat ik me nu bedenk: als je één van deze namen kiest en in de praktijk kort je 'm af, dan is het wel weer wat stoerder.

Dus:
Lucie - Luus
Fiene - Fien
Lise - Lies
Jana (Gast) - schreef op 25-07 om 16:20
Dag Suus


Ik vind ze alle drie heel lief klinken. Welke ik toch ook wat stoer vind is Fiene! Lise kan ook wel (maar er zat een stoere Lise in mijn klas ; ) ) 
Lucy is alleen maar lief, dat stoere is er niet in mijn ogen. Maar voor een ander misschien wel natuurlijk. 


Sowieso leuke namen : ) 
Succes!
MamaMuis - schreef op 31-07 om 19:28
Leuke namen. Ik zou gaan voor Fiene!
Onze stoere dame heet Liene , misschien iets voor jullie

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!