welke naam is mooier jasmijn brit of een senna ? - Zwangerschapsforum

zonnetje (Gast) - schreef op 20-11 om 17:37
welke spreekt jullie het meest aan ?
9 antwoorden en 37932045x bekeken
anoniem (Gast) - schreef op 20-11 om 17:49
Ik vind Jasmijn t mooist 
MamaN - schreef op 20-11 om 18:42
Senna
Bianca - schreef op 20-11 om 20:04
Senna, leuke naam!
Jasmijn doet me altijd denken aan de kruiden en Brit aan een Brit van Engeland. Sorry!! 
Maar ieder zijn eigen keus en bedenkingen van een naam
Pien (Gast) - schreef op 20-11 om 20:15
senna! Erg mooi!
madelene - schreef op 22-11 om 08:15
Wij hebben ons derde dochtertje Jasmijn genoemd vind ik een mooie zachte naam .en ik vind het een mooie bloemen naam.
Brit vind ik niks zo kort .
En klinkt beetje hard. 
Senna is ook heel mooi ik zou of voor Senna gaan of jasmijn .
Is de eerste keer dat ik de naam Senna hoor
Yeskuh - schreef op 22-11 om 08:40
Jasmijn, maar dat is wat wij vinden  JIJ moet kiezen
Bibabloem (Gast) - schreef op 22-11 om 09:10
Ik vind Jasmijn het mooist! 
Anoniem (Gast) - schreef op 22-11 om 13:11
Zeker weten senna!! 
Anoniem (Gast) - schreef op 23-11 om 22:45
Ik vind Senna en Jasmijn super leuke namen. Ik heb geen duidelijke voorkeur voor één van de twee. Senna vind ik wat vlotter overkomen, Jasmijn wat liever.
Brit is niet zo mijn smaak. (Maar ik hou sowieso niet van hele korte namen). 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!