Wij hebben ons derde dochtertje Jasmijn genoemd vind ik een mooie zachte naam .en ik vind het een mooie bloemen naam.
Brit vind ik niks zo kort .
En klinkt beetje hard.
Senna is ook heel mooi ik zou of voor Senna gaan of jasmijn .
Is de eerste keer dat ik de naam Senna hoor