Kan Quinn als je neefje Finn heet? - Zwangerschapsforum

Irma (Gast) - schreef op 10-07 om 19:50
Natuurlijk leuke naam trouwens! Vind het niet echt op elkaar lijken trouwens?
7 antwoorden en 47514366x bekeken
Irma (Gast) - schreef op 10-07 om 19:51
Ons zoontje heet dean
mama0902 (Gast) - schreef op 10-07 om 20:00
Qua schrijfwijze lijkt het niet op elkaar, maar als je het beide uitspreekt vind ik het toch echt wel op elkaar lijken! haha.
Oke leuk! spreken jullie het uit als: Deejan, of op z'n Engels?
Irma (Gast) - schreef op 11-07 om 10:28
Engels zo hoe je het schrijft
zwijgt - schreef op 11-07 om 15:14
Tuurlijk waarom zou dat niet kunnen?
Lenita29 - schreef op 12-07 om 12:21
Of je maakt er Quint van
Juli - schreef op 12-07 om 14:16
Zo heel erg vind ik de namen niet op elkaar lijken hoor!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!