Ben benieuwd met hoeveel weken zijn jullie bevallen? - Zwangerschapsforum

ristanic jelena - schreef op 13-03 om 14:06
Hallo Dames

Ben best wel benieuwd met hoeveel weken jullie bevallen zijn?
Ik zelf ben met mijn eerste met 40 w + 3 dagen bevallen en van mijn tweede op precies uitgerekende datum 40 Weken...   en ben nu zwanger van mijn derde 

Liefs..
12 antwoorden en 48171110x bekeken
Iza - schreef op 13-03 om 15:14
eerst bij 39 w + 6 d en bij de tweede ingeleid bij 39 w + 5 d
Mandy - schreef op 13-03 om 15:23
precies 39 weken bij de eerste.
* - schreef op 13-03 om 16:46
@Ristanic Jelena,

1ste 40 w en 1 d.
2de 40 weken
3de ingeleid en 39 w en 2d.

Gr Ju
Mommy-Of-Nyana - schreef op 13-03 om 17:09
ben op 40w + 5d bevallen van ons eerste.

Liefs Daphne
Kimpyxb - schreef op 13-03 om 17:44
Op 40 w + 11dagen van eerste en nu nog aan het aftellen

Liefs Kim
Cin - schreef op 13-03 om 19:21
Eerste ingeleid,uiteindelijk (spoed) Ks met 39+5

Tweede Spontaan met 40+3

Derde nu aant aftellen:-)
Sam (Gast) - schreef op 13-03 om 19:41
Eerste kindje:
40 weken + 5 dagen, was een inleiding
ristanic jelena - schreef op 13-03 om 21:28
Tot nu toe allemaal 39 en 40 
hoop het stiekem deze keer 37 
xxx
gerda - schreef op 13-03 om 21:38
1e 38wk + 5 dg (ingeleid)
2e 38wk + 2 dg(spontaan)
3e 38wk + 2 dg (ingeleid)
Marieke - schreef op 14-03 om 08:03
1e 42 wk + 3 dagen ( veel te lang en ben uiteindelijk ingeleid omdat vruchtwater op was, raad niemand aan zo lang te blijven lopen maar twas mn eerste en totaal geen ervaring natuurlijk!)2e 40 wk + 2 dagen (na een scheurtje in mn vliezen te hebben gekregen uiteindelijk vliezen gebroken in zk, bijna spontaan dus)
3e 38 wk + 2 dagen (spontane bevalling)
Anoniem (Gast) - schreef op 14-03 om 14:32
1 e met 41 weken en 1 dag.
2e met 41 en 2 dagen.
en de 3de met 35 weken ivm gebroken vliezen..!
mama3 - schreef op 14-03 om 16:35
1ste met 35 weken en 1 dag, keizersnede
2de met 37 weken en 5 dagen, keizersnede
de derde, is nog afwachten....maar weet nu al dat het weer een keizersnede wordt

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!