Ben best wel benieuwd met hoeveel weken jullie bevallen zijn?
Ik zelf ben met mijn eerste met 40 w + 3 dagen bevallen en van mijn tweede op precies uitgerekende datum 40 Weken... en ben nu zwanger van mijn derde
1e 42 wk + 3 dagen ( veel te lang en ben uiteindelijk ingeleid omdat vruchtwater op was, raad niemand aan zo lang te blijven lopen maar twas mn eerste en totaal geen ervaring natuurlijk!)2e 40 wk + 2 dagen (na een scheurtje in mn vliezen te hebben gekregen uiteindelijk vliezen gebroken in zk, bijna spontaan dus)
3e 38 wk + 2 dagen (spontane bevalling)
1ste met 35 weken en 1 dag, keizersnede
2de met 37 weken en 5 dagen, keizersnede
de derde, is nog afwachten....maar weet nu al dat het weer een keizersnede wordt