grote kinderwens , maar nog even wachten - Zwangerschapsforum

justme - schreef op 18-01 om 09:17
hee Jolanda!

ja dat is vervelend, zon wens en dan geen vriend, dan kun je er echt alleen maar van dromen zonder vooruitzicht. 

hoe oud en ben je nu als ik vragen mag ? 

ooh kijk, dat is allemaal heel positief, ik hoop dat het snel lukt met dat huisje, jullie lekker kunnen settelen, en je dan wel geluk hebt en leuk nieuws kan brengen..

vind het heel jammer dat je eerst zoiets hebt moeten meemaken, ik hoop dat jullie het samen een beetje kunnen verwerken.

Liefs,
37 antwoorden en 46474520x bekeken
Naatje - schreef op 18-01 om 09:25
oh jeej, 3x hetzelfde bericht

maar ja als je hoopt op een zwangerschap maakt zelfs 5 weken het moeilijk. maar hoe verder je komt en dan je kindje verliest, dan ga je kapot. ik heb t nooit meegemaakt, maar kan me een beetje inbeelden hoe zwaar dat is.
met 5 weken in mijn zwangerschap was ik alleen heel erg verbaasd en wat verduft. ik merkte wel wat voor mij een ongekende misselijkheid was...
justme - schreef op 18-01 om 09:37
die sommige mensen hebben het vast zelf niet meegemaakt.
of het nou 5 weken is of 3 of 8 dat maakt niks uit..
als jij weet dat je zwanger bent en ook al is het dan misschien nog maar klein, je bent wel blij en dan is het altijd erg.

die mensen hebben er geen verstand van en moet je ook maar niet naar luisteren.
niemand kan bepalen wanneer of hoe je om iemand rouwt!
justme - schreef op 23-02 om 08:35
Een jaar later is het dan zover 
Wij zijn zwanger en dolgelukkig
Linda (Gast) - schreef op 03-04 om 21:14
Hallo! Ik snap wat je bedoelt..
Ik ben ook al ruim een half jaar bezig om zwanger te raken maar het lukt ons niet zo snel. #babykriebels     Jullie ook succes xxxx
justme - schreef op 04-04 om 15:05
Hey linda! 

Succes en vooral veel plerzier met het babyklussen   
Ik heb donderdag alweer mn 2e echo en dit paasweekend gaan we het vertellen aan ooms opas en omas to be

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2