Hi
Ik praat en lees ook even mee....
8 maanden geleden gestopt met de pil en sinds die tijd een cyclus van 28 dagen, nooit een dag te laat geweest.
Vandaag ben ik 6 dagen over tijd maar ook bij mij een negatieve test.
Wel 2 dagen krampen gehad in mijn baarmoeder en 2 dagen last gehad van ochtendmisselijkheid. Verder een constante honger en zin in dingen die ik normaal niet lekker vind :S
Vrijdag ochtend heb ik vrij en ik wilde voor die datum misschien een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedtest, ik ben dan 10 dagen over tijd en als ik zwanger ben is het dan 4 weken. Ben ik dan te vroeg voor een bloedtest?
Hoe is het bij jullie afgelopen?