aaahhh anna, wat ontzettend vervelend...
Snap helemaal wat je bedoel die teleurstellingen de hoop die je heb als je toch dat hele lichte streepje ziet.
Afgelopen maand had ik ook weer van die vage testen zelfs een x 1.5 uur op de badkamer op eem neer gelopen midden in de nacht want ik zag toch echt dat streepje.. maar toch kwam ook mijn menstruatie...
Ook ik vind het fijn en zelfs spannend als 1 van jullie op t wachtbankje zit, een knaller van een ei er aan zit te komen.. Een gezonde spanning en we zitten allemaal in t zelfde schuitje.
Anna op naar de volgende ronde meis.
Wensje joehooeeee wat fijn meid! have fun ;-) en maak ter wat gezelligs van hihih.
Hier nog steeds ongi, gisteren me 4e dag en ik liep leeg. Normaal (voor me miskraam) verliep mijn menstruatie 1 a 2 dagen wat bloed verlies en daarna was een ob al niet eens meer nodig.. Gisteren was t dan ook rennen naar huis toen ik een golf aan voelde komen.. wat kan je lichaam van slag zijn he.En wat een onderwerp weer hihih.
Meiden geniet van het weer(al ben ik er alweer aardig klaar mee pppfff kreun steun warm zweten blehhhh hihih
liefs babet