vage uitslag test. - Zwanger worden forum

anna (Gast) - schreef op 20-06 om 11:22
ik vind het trouwens heel leuk om van het verloop van jullie op de hoogte te blijven ik reageer als gast tot mijn telefoon weer terug is van de reparatie! 
alle zwangere gefeliciteerd trouwens! 
liefs anna.
321 antwoorden en 35966752x bekeken
Wensje2 - schreef op 20-06 om 13:57
Jammer Anna
Hier dolblij! Vandaag is de knaller  En al op dag 17.
babet - schreef op 20-06 om 15:08
aaahhh anna, wat ontzettend vervelend...
Snap helemaal wat je bedoel die teleurstellingen de hoop die je heb als je toch dat hele lichte streepje ziet.
Afgelopen maand had ik ook weer van die vage testen zelfs een x 1.5 uur op de badkamer op eem neer gelopen midden in de nacht want ik zag toch echt dat streepje.. maar toch kwam ook mijn menstruatie...
Ook ik vind het fijn en zelfs spannend als 1 van jullie op t wachtbankje zit, een knaller van een ei er aan zit te komen.. Een gezonde spanning en we zitten allemaal in t zelfde schuitje.
Anna op naar de volgende ronde meis.
Wensje joehooeeee wat fijn meid! have fun ;-) en maak ter wat gezelligs van hihih.
Hier nog steeds ongi, gisteren me 4e dag en ik liep leeg. Normaal (voor me miskraam) verliep mijn menstruatie 1 a 2 dagen wat bloed verlies en daarna was een ob  al niet eens meer nodig..  Gisteren was t dan ook rennen naar huis toen ik een golf aan voelde komen.. wat kan je lichaam van slag zijn he.En wat een onderwerp weer hihih.
Meiden geniet van het weer(al ben ik er alweer aardig klaar mee pppfff kreun steun warm zweten blehhhh hihih

liefs babet
Anoniem (Gast) - schreef op 20-06 om 15:09
goed zo! dan wens ik jullie heel veel klus plezier!
Wensje2 - schreef op 20-06 om 15:28
Ja mijn cyclus na de mk was ook anders en mijn ei voelde ik de 1e keer na mk ook zeer duidelijk (pijn) maar nu gelukkig geen pijn er van. Ben gewoon al blij met deze knaltest hihi. Vanavond het nog 1x gezellig maken (is dan wel 4e avond op rij, hopelijk niet erg) dus vanaf morgen op wachtbankje.
Succes meiden en op naar jullie ei haha. Fijne avond!
Liefs
babet - schreef op 20-06 om 17:01
hahaha wensje have fun meid..En dat met dat plakkerige weer hihihi..
En dan op naar een mooie test!

liefs babet
Wensje2 - schreef op 20-06 om 17:55
Haha ja heerlijk weer voor he  Zweten maar mooi weer werkt bij mij wel goed hahaha.
Dankje Babet
Wensje2 - schreef op 21-06 om 15:30
Hoi Eva, spannend nog 2 weekjes wachten. Wat hebben jullie dat goed gedaan haha. Mooi nieuws op vaderdag en uitgerekend op valentijn.  hopelijk voel je je na een aantal weken beter! Je lichaam is nu zo druk met alles voor jullie kleintje. Het warme weer kan ook zeker meespelen met het opzetten van je buik (darmen). Succes!

Wensje2 - schreef op 21-06 om 17:49
Ja mooie knaller he  Was gister, dus nu op het wachtbankje wachten...
eva8810 - schreef op 24-06 om 05:07
Goedemorgen dames,

Hoe is het hier?
Met mij gaat het wel oke. Wennen aan de zwangerschap. Vind het nogal spannend en eng om te wachten op de echo. Ondertussen elke dageen testje gedaan om te kijken of het oploopt en ja hoor! Gelukkig. Links was de eerste van een aderhalf week geleden en rechts is van vanochtend. 
Ik ben helaas wel een beetje verkouden geworden met dit weer BAh.

Hopelijk lees ik binnenkort jullie blije verhalen! Duimende xxx
Wensje2 - schreef op 24-06 om 09:18
Wat een mooie testen eva  Spannend je echo, maar word vast mooi. Hoever ben je als je de echo krijgt?
Hier alles rustig en op het wachtbankje. Nog 1.5 week wachten hihi.
En de andere dames??
eva8810 - schreef op 24-06 om 10:55
Dankjewel ????
Ehm vk denkt dat ik op 8w ongeveer moet zitten bij de echo, maar ik twijfel zelf erg ondat ik denk dat ik een late eisprong heb gehad op 4juni maar dan snap ik de positieve zwangerschapstesten niet die ik al 2w heb bijna. 
1,5weekje is zo voorbij xxx
Wensje2 - schreef op 24-06 om 21:28
Op naar je ei Babet, hopelijk komt hij mooi op tijd  En hopelijk kunnen wij dan spoedig Eva volgen
Ja dat wachten op alles duurt altijd lang he, succes meiden
Liefs
Fietje - schreef op 25-06 om 16:50
@eva: zijn dit zwangerschapstesten van de action? 
eva8810 - schreef op 25-06 om 21:53
Ja fietje
Fietje - schreef op 27-06 om 03:48
@eva : en hoeveel dagen voor nod heb je beginnen testen? Ik heb nu zateedag NOD...
eva8810 - schreef op 27-06 om 17:35
Ik had 1,5w voor nod al positief getest met de early predictor en kv 2 voor 5. Met de testpoints pas op nod. Met clearblue helemaal niet! Kv plusjes paar d voor nod. En de action testen waren positief 5/6d voor nod.
X
Fietje - schreef op 27-06 om 17:44
@eva: in principe zou ik dus morgen al eens kunnen testen? Normaal zaterdag NOD. Had je anders symptomen?
eva8810 - schreef op 27-06 om 19:06
Dat durf ik niet te zeggen. Je kan de early predictor kunnen doen en de kv 2 voor 5 een paar d voor je nod. 
Bij mij is de kans groot dat het een meerling is vandaar de vroege positieve testen.
Ik had 1.5 w voor nod al symptomen als misselijkheid hoofdpijn opgezette buik en maagzuur.
Hoop dat het ook positief is voor jou!
Wensje2 - schreef op 27-06 om 18:25
Fietje je kan idd evt morgen al testen. Meeste testen kunnen 4 dagen voor nod gedaan worden. Op de nod zelf heb je meer zekerheid maar er zijn ook genoeg dames die voor nod al positief testen. Succes
Fietje - schreef op 27-06 om 18:58
Ok ik zal morgen ochtend mss al eens testen... mag met ochtendurine he?
Wensje2 - schreef op 27-06 om 19:40
Beste is ochtend urine idd
Anna - schreef op 27-06 om 21:23
Jeej! M'n telefoon is weer gemaakt dus ik kan jullie weer volgen  wensje ik voel helemaal met je mee! Hahaha wachten duurt lang he! Ik ben ondertussen bij de huisarts geweest omdat mijn klachten aanhouden.. ze denken dat ik een virus heb en ze noemen het een broertje van de ziekte van pfeiffer... ik hoop het niet want dan kunnen we het zwanger worden voorlopig wel even vergeten... ik krijg vrijdag de bloeduitslagen.. ik vind het best spannend.. (het is gelukkig voor m'n ei aan dus als ik het virus niet heb kunnen we bijna gelijk aan de bak)... 
Fietje - schreef op 28-06 om 09:59
Nog niet getest.. probeer ng ff te wachten xp 
Anna - schreef op 28-06 om 11:55
Spannend fietje! Ik ben erg benieuwd! 
Wensje2 - schreef op 28-06 om 11:58
Knap fietje, altijd lastig om niet eerder te gaan testen he. Ik probeer ook mijn nod af te wachten
Succes dames
Anna, hoezo zou je het zwanger worden eerst kunnen vergeten als je dat virus zou hebben??
Fietje - schreef op 28-06 om 12:38
Ja begint een beetje moeilijk te worden... 
Anna - schreef op 28-06 om 17:29
Als het hetzelfde is als pfeiffer lijkt het mij niet verstandig om zwanger te zijn.. k heb nog 2 kindjes om voor te zorgen en ik wil niet uitgeput een zwangerschap door gaan.. 
Fietje - schreef op 29-06 om 03:48
Goeiemorgen dames, 
Zien jullie wat ik zie? 
Pien - schreef op 29-06 om 04:34
Hoi Fietje die ik best duidelijk hoor, voorzichtig gefeliciteerd  

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10