Zien jullie iets? - Zwanger worden forum

Isabel (Gast) - schreef op 12-06 om 16:29
1 dag voor nod 
9 antwoorden en 16701023x bekeken
Joanie000 - schreef op 13-06 om 01:09
Ja een licht tuurstreepje Isabel.
Isabel (Gast) - schreef op 13-06 om 10:23
Ik hoop het !!!!  Vandaag is mijn nod en test is hetzelfde als gisteren en nog geen bloed… duimen maar 
Mamavan2meiden - schreef op 14-06 om 06:46
Ik zie eerlijk gezegd niks. Heb hem uitvergroot, beter belicht, maar ik zie hem niet 
Heb je vandaag nog eens getest?
Isabel (Gast) - schreef op 14-06 om 18:59
Jammer mamavan2meiden.Ben 1 dag over tijd en de testen blijven negatief.  Begrijp er niks van want ben altijd stipt op tijd 
Mamavan2meiden - schreef op 17-06 om 09:04
Kan het nidt zijn dat je een eisprong hebt overgeslagen?
Isabel (Gast) - schreef op 17-06 om 09:55
Nee want had een positieve ovulatie test, maar heb inmiddels een positieve zw test ??????
Joanie000 - schreef op 17-06 om 10:02
Hihi Isabel, zie je wel? Proficiat! 
Isabel (Gast) - schreef op 17-06 om 10:42
Thanks!! jij had het idd goed gezien hahahahaha
Mamavan2meiden - schreef op 17-06 om 14:04
Oh echt! Wat super! Van harte gefeliciteerd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!