Indrooglijntje/streepje - Zwanger worden forum

Nouk (Gast) - schreef op 20-07 om 14:39

Indrooglijntje/streepje? 
1 antwoord en 16183331x bekeken
Mamavan2meiden - schreef op 21-07 om 06:47
Sorry maar ik zie geen 2e streepje? Heb je een andere foto? En hoelang nadat je de test deed, heb je deze foto genomen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!