Zwanger of niet - Zwanger worden forum

lot88 - schreef op 23-09 om 06:53
20 antwoorden en 15304584x bekeken
Mamavan2meiden - schreef op 23-09 om 07:47
Goedemorgen, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Flo - schreef op 23-09 om 08:08
Lijkt mij positief 
Mom-of-M - schreef op 23-09 om 10:44
Ik zeg positief ????
lot88 - schreef op 24-09 om 05:25
Normaal moest ik gisteren ongesteld worden ik heb een heel klein beetje licht roze afscheiding verloren 3 dagen geleden en dat was het.
Mom-of-M - schreef op 24-09 om 07:39
Ik zou nog eens testen morgen vroeg. Kijken of het oploopt. 
lot88 - schreef op 24-09 om 07:48
Ja dat ga ik zeker doen.
Mom-of-M - schreef op 24-09 om 07:58
Ik ben benieuwd 
lot88 - schreef op 25-09 om 08:46
Nog steeds niet ongesteld en nog steeds een zelfde licht streepje
Kiki (Gast) - schreef op 25-09 om 09:25
Heb je een foto?
Emmy - schreef op 25-09 om 11:26
ik zie wel een streepje. hopelijk is loopt het snel op
lot88 - schreef op 25-09 om 19:24
lot88 - schreef op 26-09 om 06:06
lot88 - schreef op 26-09 om 09:02
Flo - schreef op 26-09 om 10:56
Gefeliciteerd!
Emmy - schreef op 26-09 om 11:06
gefeliciteerd
lot88 - schreef op 26-09 om 11:35
Dankjewel ??
Mom-of-M - schreef op 26-09 om 16:54
Proficiat!!!  Super happy voor jou
Mamavan2meiden - schreef op 01-10 om 07:48
Van harte gefeliciteerd 
GEMMA - schreef op 01-10 om 09:51
proficiat duidelijk positief
Joanie000 - schreef op 02-10 om 17:46
Gefeliciteerd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!