Wie is er allemaal op bezoek gekomen ?oma, yvo, tantes, ooms, nichten, neven, vrienden en vriendinnen van mama en papa, collega's van mama en papa
Wat voor kado's heb ik gekregen en waar heb ik het meeste mee gespeeld ?ik heb heel veel kado's gekregen maar mijn lieveling is mijn knuffel knorretje
Heb ik een kraamfeest gekregen ? Zo ja, vertel er wat over ja van mijn moeders tante, tante mavis kreeg ik een kraamfeestje was heel leuk en gezellig. en later organisseerde mama een kraamfeest voor collega's en vrienden, was ook heel gezellig.
Wat was de leukste opmerking die je hebt gehoord ? wat een schattig lief klein meisie
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum