Toen ik werd geboren was het dag of nacht het was in de vooravond
Ik woog toen 2500gram en was 20 cm lang
Ik werd thuis of in het ziekehuis geboren in het ziekenhuis
Wie waren er aanwezig bij de bevalling mama en papa
Wat voor kleren kreeg ik aan nadat ik was geboren een leuk pakje met erop ons kleine wondertje
Het weer was op mijn geboortedag mooi, de zon scheen
Op mijn geboortedag stond dit in de krant weet mijn mama niet meer
Een brood kost nu 2 euro en een pak melk kost 1 euro
Dit liedje staat nu in de top-40 gangnamstyle
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum