Hoe zijn jullie op mijn naam gekomen ? papa heeft het uitgekozen. mama en papa houden van muziek en vonden je echt een melodietje haha
Als ik eein jongen/meisje zou zijn geweest dan had ik Julian geheten.
Mijn eerste potje was kaas
Mijn eerste woordje was mama
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum