Melody Jade von harras:: KraamTijd

Ik ben thuis of in het ziekenhuis bevallen in het ziekenhuis

Ik mocht na 5dagen dagen of uren weer naar huis

Onze kraamverzorgster was ik heb er 2 gekregen, mama is hun naam vergeten en dit zij ze over mij dat ik heel klein en schattig ben

Ik sliep op mama

In de kraamtijd kreeg ik borstvoeding of flesvoeding borstvoeding

Hoe dronk ik, goed of niet goed ? in het begin slecht maar later werd je steeds beter

Ik ben ? 500 gram afgevallen en na 2dagen dagen zat ik weer op mijn geboortegewicht

Mijn navelstreng viel er af na 5dagen

Tijdens de kraamtijd huilde ik regelmatig

Na een halve dag ging ik voor het eerst in bad en ik vond het geweldig

Hoe vond je het om alleen voor mij te zorgen nadat de kraamhulp weg ging ? spannend, maar wist dat het goed zou gaan

Wat ik mij het beste herinner van de kwaamtijd was ik vond het niet echt leuk, was de meeste dagen in het ziekenhuis en wilde zo snel mogelijk naar huis met je



 
Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan