Ik ben thuis of in het ziekenhuis bevallen in het ziekenhuis
Ik mocht na 5dagen dagen of uren weer naar huis
Onze kraamverzorgster was ik heb er 2 gekregen, mama is hun naam vergeten en dit zij ze over mij dat ik heel klein en schattig ben
Ik sliep op mama
In de kraamtijd kreeg ik borstvoeding of flesvoeding borstvoeding
Hoe dronk ik, goed of niet goed ? in het begin slecht maar later werd je steeds beter
Ik ben ? 500 gram afgevallen en na 2dagen dagen zat ik weer op mijn geboortegewicht
Mijn navelstreng viel er af na
Tijdens de kraamtijd huilde ik regelmatig
Na een halve dag ging ik voor het eerst in bad en ik vond het geweldig
Hoe vond je het om alleen voor mij te zorgen nadat de kraamhulp weg ging ? spannend, maar wist dat het goed zou gaan
Wat ik mij het beste herinner van de kwaamtijd was ik vond het niet echt leuk, was de meeste dagen in het ziekenhuis en wilde zo snel mogelijk naar huis met je
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum