besloten voor 1 ste kindje te gaan - Zwangerschapsforum

Patriies - schreef op 20-07 om 05:06
Ja dat is dan ook weer zo! Gelukkig maar.
410 antwoorden en 39648509x bekeken
Vivian - schreef op 20-07 om 16:59
Hihi! Of heb je toch stiekem...  Hoe gaat het verder meid?
Manon Intven (Gast) - schreef op 28-07 om 13:51
Dag allemaal,  
Voor mijn masterthesis aan de Universiteit van Antwerpen doe ik onderzoek naar naamgeving van een kind.  
Aangezien jullie hier allemaal heel actief mee bezig zijn of waren zou ik jullie willen vragen of jullie onderstaande enquête in zouden willen vullen. Ik kan jullie helaas niets bieden behalve enorm veel karmapunten!  
Alvast enorm bedankt!  
Manon Intven 
Student Universiteit Antwerpen  

Knip en plak onderstaande link in je internetbrowser.
https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9HwxaP0m8ecHT81
Kimberly - schreef op 22-07 om 23:36
Hoihoi lieve dames, 
Ik kom gezellig meekletsen!
Ik ben Kim (22) en woon samen met mijn vriend (22). Wij hebben in oktober 2017 besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Helaas na ronde 9, ben ik vrijdag weer ongesteld geworden !
Soms denk ik echt: zijn we wel vruchtbaar, omdat het voor mijn gevoel zolang duurt.. kennen meer van jullie dat?
xxx.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14